جيگملكم

يه خبر نه چندان خوب

1392/8/3 14:58
نویسنده : آجي بزرگه
675 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

يه خبر دارم...

 

مامانم چهارشنبه دوباره رفت سنوگرافي

يكي از بچه‌ها حسابي بزرگ و تپل مپل شده بود

امـــا يكيشون...

همون اندازه اي مونده بود و هيچ رشدي نكرده بود...

قلبش هم ديگه نميزدناراحت

خب، شايد اينجوري بهتر شد...

دوقلو سخته خو...

باز هم بايد خدا رو شكر كرد...

ممكن بود بچه‌ها به دنيا بيان اما مشكل وحشتناكي مثلا دور از جون دور از جون

گوش شيطون كر سندروم...

واي نه اثلا نميخوام درموردش حرف بزنم باي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
12 آبان 92 13:28
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.دلم خیلی گرفت به خدا امیدوارم اون یکی به سلامتی دنیا بیاد
مامان
16 آبان 92 20:36
من دوقلو خيلي دوست داشتم ولي خدا رو شكر همين هم خيلي خيلي عاليه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جيگملكم می باشد